dinsdag 7 april 2015

Ton sur ton

Een vriendin hoopt volgende week jarig te zijn. Hoewel ze zelf niets met knutselen heeft, vindt ze het altijd wel erg leuk om een zelfgemaakte creatie te krijgen. Ze vindt vintage erg leuk. Daarom heb ik een verjaardagskaart gemaakt met het kapspiegeltje en handspiegeltje. Allemaal in haar favoriete kleur lichtblauw. Ook het kantje heb ik lichtblauw gemaakt. De rozeknopjes zijn weer donkerblauw, om toch verschillende tinten te hebben. Het achtergrondpapier ( van Marianne Design) is lichtblauw, met roze bloemen. Ik had ook een ander gedeelte van het papier kunnen gebruiken, zodat het enkel blauw was, maar ik vond dit gedeelte sprekender. Ik hoop dat mijn kaart evengoed, ondanks het roze in het achtergrondvel mag meedoen met de challenge van mariannedesign.blogspot.nl. Ik waag het er maar op. Het achtergrondpapier, de stansen, de stempel en de vlinder zijn van marianne design.



6 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Lien!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je een mooi kaartje gemaakt.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen