vrijdag 19 juni 2015

Zee


 Hallo, daar ben ik weer. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor de buurman die jarig is geweest. Ik vindt het altijd net iets lastiger om een kaart voor een man te maken dan voor een vrouw. Omdat het al zomer is, heb ik mijn strandmallen voor de dag gehaald en dit is het resultaat:



De gebruikte malletjes zijn van Marianne Design, evenals de tekststempel. Het achtergrondpapier is van de action. Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
* http://stempeleinmaleins.blogspot.nl
* http://cinspirations.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

  1. Mooie strandkaart heb je gemaakt zeg voor de jarige buurman!
    En je hebt de strandmallen op een mooie manier gebruikt!
    Bedankt voor je inzending van Scr@p-Cards! Groetjes DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lien wat een super leuke maritieme kaart! Ik vind et ook altijd zo lastig om een kaart te maken voor een man, maar jij hebt er super leuke kaart van gemaakt :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful card such a lot of work has gone into it. thank you for joining us at creative inspirations this week.
    Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je een prachtige stoere mannenkaart hebt gemaakt hoor.
    Je buurman was hier vast heel blij mee.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a great card! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das ist ein wunderbar, schönes und maritimes Sommerkärtchen geworden. Ich finde es toll wie du die verschiedenen Stanzen zusammen in Szene gesetzt hast. Vielen Dank für deine Teilnahme bei unserer Stempeleinmaleins Challenge. Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen