dinsdag 2 februari 2016

Hoera

Hallo allemaal, 
Weer een tijdje geleden dat ik geblogd heb. Vorige week had ik een weekje vakantie en toen heb ik lekker weer wat kunnen knutselen. Heerlijk! Ik heb deze verjaardagskaart gemaakt voor een jarige vriendin. De stansen, het scrappapier en het plaatje zijn van Marianne Design. De bloemen zijn gewoon kant en klare mulberry paper flowers en ook het kantje is merkloos. De vriendin heeft de kaart inmiddels gehad en vond hem erg leuk.
Groetjes, Lien


Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij de challenges van:
* Mariannedesigndivas.blogspot.nl
* wlvc.blogspot.nl
* webshop-anmacreatief.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje en leuk je weer aan de knutsel te zien Lien. Dankjewel voor deze bijdrage bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen