dinsdag 2 februari 2016

Trouwkaart

Als laatste voor vandaag wil ik jullie nog de trouwkaart laten zien die ik gemaakt heb.. Toen ik de opdracht las bij mariannedesign.blogspot.nl dacht ik: wat jammer dat ik dat leuke malletje van heb bruidspaar niet heb.... Maar even graaien in de spullen die ik wel heb en ik kwam erachter dat ik ook prima een trouwkaart in elkaar kan zetten met de spullen die ik al heb. En dit is tie dan:
 

Alleen een beetje jammer dat de foto in het donker gemaakt is. Alle materialen op deze kaart zijn van Marianne Design, uitgezonderd het glanskarton. Eerlijk gezegd vond ik het modelletje zo leuk dat ik nog een paar van dit soort kaarten gemaakt heb.
Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:

groetjes, Lien

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie maar weer dat je na even zoeken tussen je spullen altijd wel weer iets vind waar je iets mee kunt. Het hoeft echt niet altijd allemaal nieuw te zijn ik vind het altijd erg leuk om weer kaarten met oudere spulletjes te zien. Je kaart is mooi geworden hoor.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super en dat zonder bruidspaar. Dat kan toch prima zo. Helemaal niet nodig om te denken dat je geen trouwkaart kunt maken met wat je hebt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen